Panciu, promovat la târgurile de turism din România

Oraşul Panciu este promovat, din punct de vedere turistic, în cadrul târgurilor de profil care se organizează în această perioadă în România.

În perioada 15-18 martie 2012, Primăria Oraşului Panciu a avut un stand în cadrul celei de-a XXVII-a ediţii a „Târgului de turism al României”, Bucureşti, iar în perioada 16-18 martie, Primăria oraşului Panciu a fost prezentă la cea de-a VI-a ediţie a „Târgului de Turism Bacău”.

De asemenea, în perioada 23-25 martie 2012, Primăria Oraşului Panciu şi-a prezentat oferta turistică în cadrul celei de-a VI-a ediţii a „Târului de Turism Touristica” de la Cluj Napoca.

Totodată, în perioada 30 martie-1 aprilie Primăria Oraşului Panciu a promovat tradiţiile şi spiritualitatea pănceană în cadrul celei de-a V-a ediţii a Târgului de Turism „Transylvania Tourism Fair”, organizat de patronatul ANAT la „Braşov Business Park”.

Primăria oraşului Panciu va participa, în perioada următoare, la încă două târguri de turism din România. Participarea la aceste târguri este parte integrată a proiectului „Tradiţie şi Spiritualitate pănceană” – proiect pentru promovarea obiectivelor turistice cu valoare identitară din oraşul Panciu, Judeţul Vrancea, Cod SMIS18649.

Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională şi îţi propune promovarea obiectivelor turistice din Panciu, respectiv Mănăstirea şi Schitul Brazi; Schitu „Sfântul Ioan Botezătorul”; beciurile monumente de patrimoniu: Beciul Domnesc, Beciul Marin   Ştefan, Beciul Vlădoianu şi meşteşugul vinului.

Rezultate estimate ale proiectului sunt: înfiinţarea Centrului de Informare şi Orientare Turistică al oraşului Panciu; realizarea paginii web a proiectulu; realizarea unui film documentar referitor la produsele turistice promovate prin proiect, difuzat la posturi de televiziune cu audienţă naţională în cadrul emisiunilor culturale; participarea la şase târguri şi expoziţii de profil din ţară, în scopul promovării produselor turistice cu valoare identitară ale oraşului Panciu; organizarea de eveniment in vederea promovarii produselor turistice identitare a oraşului Panciu; v izibilitate şi atractivitate crescută a principalelor obiective turistice cu valoare identitară din oraşul Panciu; atractivitatea sporită a oraşului Panciu, sporirea circulaţiei turistice cu 59%, etc.

 Valoarea totală a proiectului este de  998.218,52 lei, valoarea totală eligibilă este de 787.500,49 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 669.375,42 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 102.375,06 lei, iar co-finanţarea eligibilă a beneficiarului este de 15.750,01 lei.

 Perioada de implementare a proiectului este de 19 luni, începând cu 17.02.2011.


Revista Presei

19 martie 2012

Monitorul de Vrancea: Oraşul Panciu, promovat la târgurile de turism din România

Vrancea Media: Panciu, promovat la târgurile de turism din România

26 martie 2012

Monitorul de Vrancea: Oraşul Panciu, promovat la Târgul de Turism de la Cluj-Napoca

VranceaMedia: Panciu, promovat la târgurile de turism din România


Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*